linia

Tydzień sztuki

Chyba już Wam kiedyś o tym pisałam. Na kilka dni każdego roku, miejsce w którym pracuje zmienia się nie do poznania.
 Dni wypełnione są warsztatami sztuki i każdy może spróbować swoich sił w przerożnych dziedzinach.
Kilka zdjęc z tamtego okresu.



Wycieczki w terenie
 Ja i gołąbek

 Tate Modern



Brick Lane











Na sam koniec była mini impreza na której każdy podzielił się swoimi wrażeniami z minionego tygodnia.

Niezapomniane przeżycia i masa wspomnień.
Rzeźba, lepienie gliny, malarstwo, taniec, teatr, poezja to tylko część z rzeczy, które widzieliśmy, zrobiliśmy w przeciągu kilku dni. Może za rok pokażę Wam więcej.
Co podoba się Wam najbardziej?
Pozdrawiam
Aga

18 komentarzy:

  1. mehendi się robi na zewnętrznej stronie dłoni :) też kiedyś miałam robione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że osoba która robiła tatuaże z henny wie co robi i miała powód dla którego tworzyla je na wew części dłoni:)

      Usuń
    2. ta dziewczyna z żółtymi rękami... WOW!!!

      Usuń
    3. jasne ze można na obu :D nie ma róznicy.poszperaj troche w necie :) ale na zewnetrzenj robi się cześciej.zależy jak kto lubi

      Usuń
  2. Te murale na ścianach przypomniały mi Brukselę, w której można znaleźć je na każdym kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I Lisie Piekło załapała się na zdjęcie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W czasach szkolnych czesto chodzilam do teatru, na rozne tego typu pokazy i wystawy. Niestety juz dawno nie mialam takiego kontaktu ze sztuka i tesknie do tych wypadow. Wyciagnac jednak mojego partnera to cud, a przeciez warto podziwiac piekno wokol nas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Graffiti robią niesamowite wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Graffiti i murale obłędne

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie bardzo mi się podoba :) zwłaszcza graffiti :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kura na Trafalgar Square :d jak ktos wymyslil, ze ona będzie tam pasowac to nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To bylo tylko na terenie Twojej szkoly czy "rozlalo sie" tez na okolice wokol? :))) Najbardziej podobaja mi sie chyba te malowidla na murach, M.M. wyglada oblednie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, najbardziej spodobała mi się rozgwiazda w szpilce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko przepiękne, zazdroszczę ci tego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozwinięty post na stronie głównej, bez klikania czytaj dalej
    Piękne zdjęcia :3 Agi gdzie znajduje się mural z "fiotetową" dziewczyną, czy może te murale są na jednej ulicy?

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne są takie wzory z henny na rękach, marzy mi się mieć coś takiego na ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kogucik ale i grafiti niezle :)

    OdpowiedzUsuń