linia

Vanilla Body Mist

Plakaty w oknach, ogłaszające wszem i wobec 50% zniżki w sklepie TheBodyShop, spowodowały, że mój rozum przestał pracować i nogi same zaprowadziły mnie do środka. 
Promocja 50% off obejmuje znaczną część kolekcji (zmieniają szatę graficzną i przypuszczam, że to główny powód tak dużych obniżek). Wąchałam ich kultowe masła i już papaja i shea były w moim koszyku, ale wtedy niespodziewanie zdrowy rozsądek znowu do mnie przemówił i kazał je grzecznie na półeczkę odłożyć. "Agusławo przecież używasz oliwek po kapieli, nie potrzebujesz maseł" jejejeje...boring
Już miałam wychodzić, kiedy przypomniało i się, że od dawna chodziła za mną waniliowa mgiełka do ciała.
Jupiii... jest promocja i z moją kartą zniżkową zapłaciłam za nią jedyne ₤3.15.
Zapach jest ciepły, przyjemny i idelnie pasujący na letnie romantyczne wieczory (mam nadzieję, że przyjadą...ekhem)
Jak jeszcze mieszkałam w Polsce to zawsze marzyła mi się kokosowa mgiełka z Yves Rocher, ale jakoś nigdy nie udało mi się jej zdobyć. Ta z TBS to namiastka marzeń sprzed kilku lat:)
 
Jakie są Wasze ulubione mgiełki do ciała?
Pozdrawiam
Agi


Ps. Wiecie, że wanilia ma w sobie coś wyjątkowego i działa na facetów jak lep na muchy:)?? Obym się tylko od much zdązyła odpędzić:)

100 komentarzy:

  1. Nie kleisz sie po oliwkach pani Aguslawo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh yea yea yea jestem PIERWSZA, fajny blog, sub za sub?, wpadnij do mnie :PP

      Usuń
    2. Odp na pierwsze pytanie: nakładam na mokrą skórę i wycieram ręcznikiem, nic się nie przykleja:) chyba ze wzrok mojego męza:)
      odp na drugie pytanie: ty też jesteś super:) wpadam do Ciebie częściej niz myślisz:)

      Usuń
    3. zapomniałaś dodać "fajnie tu! poobserwujemy się? Nowa notka! Lubię Ciebie i placki cmok cmok." :P

      Usuń
    4. A zdradzisz jakich oliwek uzywasz? Mi ostatnio (jedna z widzek) polecila metode nakladania oliwki PRZED prysznicem,a pozniej juz nic innego nie naklada,probowalas?

      Gavin sie patrzy bo pewnie recznik w swinki i batmana masz!:P

      Usuń
    5. Ja używłama alterrę, alverde, hipp i babydream. Wszystkie są ok, tylko musisz znaleźć odpowiedni zapach dla siebie:) Ja mam bardzo suchą skórę i od kiedy ich używam, mój problem swędzenia zniknął. A w nakładniau oliwki przed kąpielą coś jest:) ręcznik to nuda u mnie.

      Ps czy do VS wrócily masło kokosowe?

      Usuń
    6. U nas nie ma zbyt wielkego wyboru,a ja jest to drogi na maxa. Nie ma nic taniego :(

      Usuń
    7. W Uk też nie ma:( mi mama z PL wysyła..nie wiem dlaczego tak jest, ale oliwki porównywalne składem do tych z hipp i babydream (kosztujące 13zł) tu kosztuję ok 13 funtów...szaleństwo

      Usuń
    8. A ja nawet nie widzialam nic ponizej $15 za mala flaszke w sklepach.

      Usuń
    9. Dziewczyny to moze kupcie w jakis sklepach ze zdrowa zywnoscia jakies lekkie oleje, podpatrzcie co oliwki maja w składach, dodajcie dla zapachu olejku eterycznego i moze wyjdzie Was taniej niz 13 funtow/15 dolcow za buteleczke?? ;-)


      buziaki!!

      Usuń
  2. właśnie mi narobiłaś smaka na mgiełki. Wstydź się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, z wanilią to jest tak, że na jednych facetów działa jak lep na muchy, a innych odstrasza, więc ostrożnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teorię, że to zależy od ilości jaką na siebie aplikujemy:) Za dużo, rzeczywiście może zemdlić;)

      Usuń
  4. Zapach tej mgiełki mus być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za wanilią raczej nie przepadam, ale chętnie bym powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście coś w tej wanilii jest! W gimnazjum miałam dezodorant palmolive o zapachu wanilii i od razu wzrosło moje powodzenie :P szkoda, że już ich nie produkują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że też ja o tym dezodorancie nie słyszałam:)) moje życie mogło wyglądać inaczej hehehe'))

      Usuń
    2. dlaczego wtedy nie miałam internetu oraz dlaczego ja się dowiaduję o takich trikach teraz dopiero :( co za świat :D

      Usuń
  7. Muszę powąchać koniecznie, bo wanilia mnie zdecydowanie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie nie powinnaś kusić takimi smakołykami!!! Karcę Cię publicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę na lato jakieś mgiełki kupić:D
    Haha. Uwaga, Kazik przybywa !:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ostatnio cytrynowo-bambusową mgiełkę z Alverde, ale używam teraz w toalecie :) Muszę jakiś inny zapach wyszukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją wąchałam i tak mi się jakoś toaletowo skojarzyła:))

      Usuń
  11. w tamtym tygodniu wąchałam mgiełkę kokosową z Yves Rocher i bardzo mi się spodobała:) mam zamiar kupić ją w promocji za realizacje kuponów:) zapach długo utrzymywał się na nadgarstku

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mgiełki kokosowe i malinowe ...zależy od nastroju i okazji ;) Wanili jeszcze nie póbowałam ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wanilię ;) Ale bardziej z The Body Shop przypadła mi do gustu mgiełka Cassis Rose jak się nie mylę... zapach jest obłędny !;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nosem mojej wyobraźni wyczuwam piękny waniliowy zapach tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, to i ja powinnam takiej mgiełki waniliowej spróbować:D Generalnie, to takich mgiełek nigdy nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli lubisz mgiełki tak bardzo jak ja to proponuje skorzystać z promocji ktora obejmuje mgiełki Victorii Secret a mianowicie 3 za 25$ i 5 za 30$!! a jedna kosztuje podajze 12. Ja juz złozyłam u nich zamowienie i czekam aż je dostane w swoje ręce :-) Jak chcesz mogę dać znak jaki zapach mi się najbardziej podobał z tych co zamowiłam a zamowilam 5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wiem, w UK też są te mgielki, ale znacznie droższe:) mam jedna: sweet temptation o jest bardzo sweet:) daj znać jak znajdziesz coś ciekawego:)

      Usuń
    2. Ja zamowilam mango temptation2x (słyszałam ze jest super wiec od razu zamowilam 2 tak wiem wariatka) Coconut passion, Tahiti Love, Tahiti Forever. Dam znać pierwszego dnia kiedy tylko do mnie dojdą ze Stanów :-)

      Usuń
    3. Ja kiedyś też zamiawiałam z USA, ale dwa razy musiałam zaplacic podatek...raz paczka przyjechala rozerwana i bez zakupów:(( boję się ryzykowac

      Usuń
    4. Ale to nie moja paczka?:D

      Usuń
    5. ulala to kiepsko. Ja mam członka rodziny w Stanach i to działa tak ze zamawiam na jego adres a on kiedy przyjeżdża do Polski to przewozi w prywatnym bagażu, więc paczka nie musi przemierzać wielu kilometrów. Przyjeżdża jutro wiec dam znać :)

      Usuń
  17. Ja mam neroli jasmin i smiec twierdzic, ze pachnie lepiej i dluzej niz nie jedne perfumy za miliony!:) jesli lubisz slodkie zapachy takie jak vanila i podobaja Ci sie perfumy one milion to w neroli sie zakochasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie widziłam na stronie YR wersję monoi i aż oczy mi się zaświeciły:)

      Usuń
  18. Też mam waniliowa mgiełkę do ciała z TBS ale moja ma szklaną butlę i wygląda nieco inaczej. Ale zapach ma cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  19. http://shinybox.pl/?ref=87287ff Zarejestruj się, zaproś koleżanki i zgarnij za free 5 kosmetyków to nie sciema inne blogekri to potwierdzają !:) przepraszam za spam ale oni naprawdę rozdają kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja kilka dni temu zakupiłam na Allegro kultowy zapach Coty, Vanilla Fields - czysta, baaardzo intensywna wanilia! i teraz zastanawiam się czy zostawić sobie na te "letnie romantyczne wieczory" ;) czy dać Mamie w prezencie, bo zapach bardzo intensywny i może trochę "babciny"? Ahhh ta wanilia.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami sie ciesze ze u mnie nie ma TBS :) ja uwielbiam mgiełki byle skora sie po nich nie kleiła :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zabawny post ale pozytywnie..hmm gratuluje silnej woli...;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja za mgiełkami chyba nie przepadam... Po prostu jakoś tak zajmują mi miejsce w torebce, a ja i tak zapominam o ich używaniu;)

    Ale co do kokosu (czy kokosa? - hmmm... nie wiem jak odmienić) muszę wspomnieć, iż moja mami kupiła sobie ostatnio masło kokosowe z lidla. Nie spodziewałam się po nim oszałamiających efektów, ale jest naprawdę dobre, a zapach po prostu OBŁĘDY!:D Zakochałam się od pierwszego "wąchnięcia";) Mmmm... kokos to jest coś!;p

    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie jak będę w TBS to zwącham tę mgiełkę, wstyd się przyznać ostatnio kupiłam melonową mgiełkę do szafy i zamiast moją wielką szafę , sama się nią spryskuję jak szalona , pachnie tak smacznie że nie mogę się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii "Pachnąca szafa" kupiłam w supher pharmie i nazywa się melonowy nektar

      Usuń
  25. uwielbiam mgiełki! szczególnie na lato. właśnie zakupiłam limitkę z Avonu o pięknym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas jest po 39 zl. Tez sie na nią czaje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas jest po 39 zl. Tez sie na nią czaje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. U nas jest po 39 zl. Tez sie na nią czaje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. U nas jest po 39 zl. Tez sie na nią czaje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wąchałam ale mnie nie zachwyciła. Kupiłam tylko olejek mango :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sama robię mgiełki di ciala z olejków eterycznych:) jesli mi sie znudza, uzywam ich jako płynu do prasowania pościeli obrusow i bielizny, ktore pozniej pieeeknie pachnie:) Pozdrawiam (PS ja slyszalam,ze za zapachem waniliowym przepadają wielbiciele słodyczy) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta mgiełka musi ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię zapach wanilii. Niektórzy uważają go za mdły, ale ja go lubię ;) A z tym przyciąganiem facetó, to muszę sprawdzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. umaram. Agusawo, Ty nawet z wyjscia do do sklepu potrafisz zrobi kabaret! kocham! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna jest ta mgiełka... W dodatku jak na mgiełkę jest wyjątkowo trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. moja aktualna mgiełka to kwiat wisni z avonu , wiem wiem moze nie najtrwalsza ale jakos je lubie szczegolnie w upaly kiedy perfumy sa zbyt ciezkie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj marzy mnie się ta mgiełka. Ostatnio się w końcu zdecydowałam kupić tą kokosową YR i przy aplikacji wali alko jak jasna niedola, ale potem zostaje dość trwały, ciepły, słodki zapach. Ja psikam tego dość sporo i największym plusem jest to, że nie dusi na początku, żeby potem zniknąć, tylko jest taki constans. Dobre psikadło:)

    OdpowiedzUsuń
  38. wanilia chyba nie jest zapachem dla mnie:/ fakt pachnie pięknie, ale przebywając dłużej niż 5 min na mojej skórze sprawia, że boli mnie głowa. niestety mam tak ze wszystkimi bardzo słodkimi zapachami. u mnie wygrywa świeża cytrynka :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja Droga posiadam od kilku lat mgiełkę z YR i jestem w niej zakochana i nigdy jej nie zamienię:)

    Ale ta z TBS i ten lep na muchy no kurde chyba się skuszę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. TheBodyShop ma coraz lepsze oferty według mnie. I cenowo i produktowo prezentuje sie fajnie, co jest wielkim plusem dla kupujacych :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Oczywiscie zapraszam równiez do siebie na rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli Ty chwalisz mgiełki to coś musi w tym być :) kiedyś miałam z zieloną herbatą, przyjemna była.

    ps. zdążyła nie zdąrzyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie najlepsze mgielki sa z VS i jestem w niebo wzieta ze w koncu w Londynie beda sklepy bo do tej pory to bezclowka mnie ratowala. Nie ma lepszych mguelek dla mnie szal cial :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie najlepsze mgielki sa z VS i jestem w niebo wzieta ze w koncu w Londynie beda sklepy bo do tej pory to bezclowka mnie ratowala. Nie ma lepszych mguelek dla mnie szal cial :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kupilam ostatnio w body shopie mgielke mango, pieeekna, idealna na lato :)) w Warszawie dzis lato i wybieram sie zaraz kibicowac Polsce!!

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja sie czaje na waniliowa wode toaletowa z tej samej serii, ale nie wiem, czy nie bedzie zbyt intensywna:( I tak sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z TBS polecam spróbować jaśminowej mgiełki do ciała. Ja ją bardzo lubię:-) Waniliową muszę poniuchać jak będę w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  47. O nie wiedziałam że w TBS są już przeceny:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Agunia tak mnie zachęciłaś, że jutro po nią polecę!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mgiełka musi być naprawdę piękna
    A jeśli chodzi o mgiełki to ja ostatnio opisałam jedna na blogu u mnie może warto byłoby ją wypróbować bo śmiało stwierdzam ze jest świetna.
    http://greenjeansnastolatka.blogspot.com/2012/06/kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę ,że nie tylko ja skusiłam się na zakupy w TBS u mnie niestety waniliowej mgiełki już nie było ,ale załapałam się na inną równie pięknie pachnąca ,a masło papaya samo wskoczyło do koszyka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja jakoś za czystą wanilią nie przepadam. Jako dodatek z czymś tak, ale czysta wanilia mnie jakoś denerwuje i czasem boli mnie od niej wręcz migrenowo głowa.

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety nie jestem fanka wanilii, zazwyczaj jej zapach sam w sobie mi przeszkadza. Gdyby jednak byla mgileka o zaphcu mago albo brzokwini przypuszczam ze kupilabym obie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nikt tak nie kocha zapachu wanilii... jak mój kot, kupno takiej mgiełki przy nim byłoby ryzykowne, toż to dla niego kocimiętka!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie cierpię zapachu wanilii, mdli mnie od tego zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  55. Ostatnio oglądałam jakis material naukowy, w którym dowodzono, ze na mężczyzn działa przede wszystkim zapach lawendy. oczywiscie moj chlopak siedzial obok i kategorycznie zaprotestował. i bądź tu mądrym. być może moj chlopak stanowi wyjatek. ale najbardziej zaskoczona bylam, ze na kobiety podobno najbardziej działa zapach ogórka. Nikt tam nic o wanilii nie mowił.:P

    Zapraszam do siebie:
    http://messymindofmine.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    MMM

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja w Liceum kochałam lawendową mgiełkę z AVON-u :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. jejku uwielbima zapach wanili i wszystkie slodkie perfumy. obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. miałam ta mgiełke,jest mega wydajna i pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Korzystając z okazji chciała bym Ci powiedzieć ,że uwielbiam twój kanał na youtube i bardzo się cieszę , w końcu mam szansę zaglądnąć na twojego bloga.

    Ps.właćnie przed chwilą oglądała m twój kanał na yt.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapraszam na mój blog.
    Www.korneliakreatywnie.blogspot.com

    Ps.wiem że mało postów ale nie mam czasu i pomysłów na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam;) Wanilia jest cudowna;) A tak w ogóle ostatnio kupiłam masło do ciała firmy Joanna body Naturia, który polecam przede wszystkim wielbicielkom truskawek, wanilii i kawy. Bowiem właśnie w tych trzech gamach jest owe masło dostępne;) Przynajmniej w Łodzi;P Zapachy są cudowne! Ten z kawą pachnie jak kawa, truskawkowe aż chce się zjeść, a wanilia jest po prostu niedoopisania, pachnie jak budyń waniliowy! Masła są niesamowicie wydajne, odzywiają, wygładzają i nawilżają skórę. Mam wrażliwą skórę i jak do tej pory żadnego uczulenia nie dostałam;) Cena też cieszy, regularna to 9,99 zł a teraz jest promocja w drogeriach Superpharm i kosztuje z karta LifeStyle 6,49 ;) Naprawde polecam, idealne na lato;)
    Agi pozdrowienia z Polski;) Masz świetnego bloga i kanał na youtube;)

    OdpowiedzUsuń
  62. ech, szkoda że w Polsce nie mogę kupić tej mgiełki... :(

    OdpowiedzUsuń
  63. W zeszłe lato postawiłam na mgiełkę arbuzową, była tak soczyście pachnąca, cudowna ;)
    W tym roku jednak coś mniej słodkiego- fiołek i liczi... również piękny zapach trochę jak orientalno-kwiatowe perfumy.
    Chcę wypróbować jeszcze czegoś orzeźwiającego. Myślę o mgiełce cytryna i bazylia, może okazać się świetnym połączeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie orientujesz się może do kiedy trwa ta promocja? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. waniliowa ! barrdzo lubie :D

    OdpowiedzUsuń