linia

Rimmel Colour Mousse Eye Shadow

Kolejna rzecz kupiona przez Martę:) Jak zobaczyłam je na filmiku, to postanowiłam, że muszę je sprawdzić w drogerii.

 Rozczarowanie ogromne, bo nigdzie nie mogłam ich znaleźć:(  Moje ochota na nie wzrastała, no dobra można powidzieć, że zachorowałam (to chyba rodzaj kobiecego pożądania). 
W końcu zamówiłam je z ebay.
Rimmel London Colour Mousse Eye Shadow zazwyczaj występuje w słoiczku o pojemności 5ml. 

Jego oryginalana cena to £4.99. Dostępny jest w kilku kolorach (Artic Blue, Black Pearl, Breezy, Get Fresh, Glitz, Midnight Blue, Pewter, Sassy, Snow Queen, Splash and Mocha). Ja zdecydowałam się na trzy odcienie. 
Mam jeden słoiczek i kolor to 012 Mocha. 
Moje zaskoczenie było ogromne, kiedy okazało się, że wersja w tubce ma więcej, bo 7ml i  na dodatek jest tańsza. 

Oprócz tego ma wygodny aplikator i przypuszczam, że na dłuższą metę będzie bardziej praktyczny i wydajny. 
W wersji testerowej mam dwa kolory 005 Glitz i 008 Sassy. 
Tak prezentują się kolory:
Bez lampy
 
Z lampą
Kolejność widzicie na zdjęciu:)
Cienie rozprowadzają się jak marzenie, ale wysycha dość szybko, więć trzeba działać natychmiastowo. Na mojej powiece zazwyczaj, żaden cień nie trzyma się bez bazy...Rimmel bez problemu wytrzymują 8h (czyli, tyle ile zapewnia producent). 
Do aplikacji używam palca, albo syntetycznego pędzla z EcoTools i cień wklepuje. Możecie też je rozetrzeć i wtedy efekt nie jest tak intensywny. 
Jedna z moich widzek, Sabina, poleciła mi stronę w PL, gdzie możecie je kupić za uwaga 2,5zł link.
Miałyście okazję próbować tych cieni w musie? 
A może znacie inne, które też pięknie wyglądają na powiece i się tak długo jej trzymają?
Pozdrawiam i do usłyszenia:)

Aga

41 komentarzy:

  1. Aguś ja kupuje te cienie na amazonie i czasem udaje mi się je kupić nawe za 1.5 funta za 5 ml.

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce mamy takie cienie z essence, ale jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam cudowny cień z topshopa, ale niestety limitowanej kolekcji (kolekcja sand storm). jest to niesamowity cień w musie w kolorze glint (troche się różni od tego rimmela) ale jest świetny, utrzymuje się cały dzień i niesamowicie wygląda na powiece.
    chyba się skusze na te rimmela....

    onlyupsidedown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zanim dotrą do Polski miną lata świetlne ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie zamówilam sobie 4 kolorki za 2.5 zł. Bardzo dobrze się trzymają, fajne na ekspresowy makijaż jednym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądają :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam jeden kolor z tych cieni, kupiłam właśnie w tym sklepie o którym pisałaś bo tak się składa że jest "prawie" w moim mieście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te cienie :D

    Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki takie jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już jakiś czas temu zaopatrzyłam się w dwa cienie w słoiczku glitz oraz breezy wybrałam jasne typowo neutralne odcienie idealne na dzien i na wieczór, jestem nimi zachwycona, utrzymują się strasznie długo i nic sie z nimi nie dzieje, rewelacja naprawdę świetny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem to okropne cienie. błyszczą się niesamowicie jak psu.. wiadomo co. co też od razu pozwala odstawic je na boczny tor z napisem "impreza" poza tym na mnie zostaje tak naprawde po kilku godzinach sam połysk, bez koloru jakbym się brokatem wysmarowała. zupełnie nietafione.

    OdpowiedzUsuń
  12. no i czemu w pl tego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  13. z moją drogerią cos nie tak bo dalej tego nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zobaczyć jak wyglądają na twoich oczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam w Paatalu jakiś czas temu biały cień z tubce. Jest rewelacyjny zwłaszcza pod łuk brwiowy.
    Kosztował chyba 6zł.

    OdpowiedzUsuń
  16. też kupiłam kilka w paatalu za grosze :)
    jak dla mnie świetne. Jak nie mam czasu to małą ilość rozcieram na całej powiece i mam fajny dzienny makijaż ;) Fakt, za szybko zastygają, ale trzymają się wyjątkowo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te cienie ale dla mnie zbyt perłowe :((

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałm ich w polskich drogeriach, ale będę się rozglądać...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego, dlaczego ja nie mogę malować się do pracy ;( Tyle fajnych kosmetyków muszę omijać... A Ty tu takie wspaniałości pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też zamówiłam, co prawda zupełnie inne kolory ale się już doczekać nie mogę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak patrze na ten mus to chce go zjesc :D

    OdpowiedzUsuń
  22. strasznie dziwne to jest, niby firma Londyńska, a tak trudno dostępna w tym mieście...
    Szkoda, że nie pokazałaś efektu na oku, ale pewnie jeszcze nie raz uda nam się zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojj zachęciłaś:) już złożyłam zamówienie, teraz nic tylko czekać aż przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie błyszczące te cienie :) Ja nie przepadam za taką formą cieni.

    OdpowiedzUsuń
  25. zamówiłam te cienie po Twoim poście Aga i jestem bardzo ciekawa ich efektów :) mam nadzieje, że szybko do mnie przyjda:)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej Agus :) Te cienie sa super ja je zamowilam na paatal za 2,50 :)
    Cena szok , cien szok :D Suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  27. Agi! Ale heca:D, co za byka strzeliłam przed chwilą. Pomyliłam się i dodałam komentarz komuś innemu!
    Jakiś czas temu przypadkowo trafiłam na Twój filmik you tube i od tamtego czasu obejrzałam już ich przynajmniej 100:D,bo co by nie było i w każdej okoliczności poprawiają mi humor.
    Ten blog jest przecudny:-)!! Taki tu klimat i wysoki poziom estetyczny!
    Mój blog jest już stary-całkiem inaczej teraz myśle i właśnie mnie zmotywowałaś to zadbania i założenia nowego:-)

    Dzięki Nieesiu za to ze jesteś! Pozdrawiam-Vanila.

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam je dwa razy ale jakoś tak nie zachęciły mnie one chyba wole cienie standardowe i z mniejszym połyskiem:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  29. też kupiłam te cienie, taka cena, szkoda przegapić hehehe. tanio tam jest ogólnie w tej drogerii, do koszyka wrzuciłam też wodę toaletową, którą używa mój facet, bo wyprzedają za 7zł:)

    OdpowiedzUsuń
  30. @paolka ja akurat wtedy nie mogłam nic znaleźć:((

    @A kosmetyki z TOPShop kuszą mnie okropnie, koleżanka namiawia mnie na ich róż w kremie, ale jestem twarda hahah

    @sauria80 kochanie, ale ja Wam podałam link do PL i za 2,5zł za sztukę:))

    @Abscysynka cieszę się, że masz podobne odczucia

    OdpowiedzUsuń
  31. @MattersAtAll ooo szczęściara, całkiem faje rzeczy tam mają i w dobrych cenach.

    @Miętówka sylwestrowe:))

    @SayYouDontLoveMe a gdzie udało Ci się je zdobyć? Też jestem zadowolna z efektu jaki zostwiają na oku

    @lou hmm mam zupełnie inne odczucia...no ale każdy ma inną powiekę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. @Dżemka jak nie ma jak są:)) kosztują 2,50zł:))

    @kolakao make-up w żadnej drogerii g nie ma:((

    @KajaMakefashion w jednym z ostatnich filmików mam je na oczach:)

    @Mallene teraz kosztuje 2.50zł;)

    @Kota mam te same odczucia

    @TheBertka pieknie na powiece wyglądają, jak masz okazję to sprawdz

    OdpowiedzUsuń
  33. @Kasia nie wiem czy będa..zobacz w necie:)

    @Gosia mi się czasami nie chce malować:))

    @dissie Aga daj znać co myślisz;))

    @xbebe18 nie nadaje się:))

    @Sandra Dżi też mnie to dziwi

    @atena4 daj znać co myślisz:))

    OdpowiedzUsuń
  34. @WomanLand pochawl się koniecznie

    @Agusia89 daj znać co myślisz:))

    @Jus i Mag ja też zawsze wolałam matowe, ale te mnie zauroczyły...

    @Aga zakupy dwa w jednym:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy mogłabyś nakręcić filmik chciałabym zobaczyć jak się prezentują na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cienie przyszły 2 dni temu i musze powiedzieć że są suuuper. Mam tłuste powieki wiec normalne cienie nie wytrzymują na nich wiecej niż 2 godziny bez bazy, bo sie rolują, a te wytrzymały ponad 12 godzin, po prostu szok! fakt, że drobinki troche mi się osypały, ale jestem w stanie to wybaczyć, bo wystarczyło przetrzeć chusteczką i prawie wszystkie znikneły :) co prawda kolory są troche zbyt świecące jak na makijaż dzienny, ale na wieczorne wyjście są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli chodzi o link, który podałaś. Byłam w szoku, że kosmetyki są na Paatalu tak tanie! Już miałam chęć coś zamówić, ale postanowiłam trochę więcej o tej firmie poczytać. Okazało się, że na forach jest bardzo dużo negatywnych opinii na temat Paatalu. Dziewczyny uważajcie! Podobno często przysyłają kosmetyki bez widocznej daty ważności, w zniszczonych i zużytych opakowaniach. To jest podejrzane.

    OdpowiedzUsuń
  38. mam identyczny cień w musie, kupiony na paatal.pl. Zamawiałam go z lekkim niedowierzaniem, że cień w musie będzie w stanie wytrzymać na powiece dłużej niż godzina... a tu taka niespodzianka, strzał w 10 za jedyne 2,50 ;) a w połączeniu z bazą artdeco (na temat której są różne opinie) stanowi duet idealny :) odnośnie cieni w musie to essence wypuściła kolekcję, ale nie wypróbowywałam ich jeszcze, ponieważ rimmel to mój ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogólnie do cieni jestem zrażona -.-'
    Ale Twoje kolorki są śliczne i warte długich poszukiwań jak utrzymują się aż 8h.
    ;)

    OdpowiedzUsuń